[SOLVED] Nadgodziny - zliczanie ilości

Użytkowanie arkusza kalkulacyjnego
croven

[SOLVED] Nadgodziny - zliczanie ilości

Post autor: croven »

Witam,
Jak w tytule - mam problem ze znalezieniem odpowiedniej formuły do zliczenia godzin (załącznik) zarówno podstawowych jak i nadgodzin. Próbowałam znaleźć coś w necie, ale tam są głównie formuły do obliczania godzin z przedziału np. od 6.00 do 16.00 a mi zależy, żeby sumował już wyliczone godziny z poszczególnych dni. I o ile suma ilości dni zawierających "uw" (komórki: W5, W6, W7) i "ch" (komórki: X5, X6, X7) są wyliczone dobrze, o tyle godziny podstawowe i nadgodziny już nie. Nadgodziny liczy jako ilość dni (tak jak w przypadku "uw" i "ch") a nie godzin, a podstawowe godziny wylicza dobrze tylko, gdy nie ma w danym przedziale urlopów i chorobowych. Chciałabym, żeby liczył same godziny podstawowe i nadgodziny z pominięciem dni, w których występują urlopy i chorobowe. A, że jestem laikiem w tym temacie i samoukiem to nie bardzo wiem jak to poprawić, żeby funkcjonowało prawidłowo.
Np. w kom. V5 niby ilość nadgodzin się zgadza, ale to może być przypadek, bo w kom. V6 już się nie zgadza i zamiast ilości godzin jest ilość dni - wszystkich z całego zakresu C6:T6, a w kom. V7 zamiast 2 nadgodzin wyliczył 1. Dla odmiany w ostatnim wierszu godziny podstawowe zliczone są prawidłowo tzn. ich faktyczna ilość zgadza się z wynikiem w kom. U7.
HELP :crazy:
Załączniki
Przykład - lista godzin.xls
(8.5 KiB) Pobrany 330 razy
Ostatnio zmieniony śr kwie 20, 2016 1:28 pm przez croven, łącznie zmieniany 3 razy.
Apache OpenOffice 4.1.2, Win 7
arras_1

Re: Nadgodziny - zliczanie ilości

Post autor: arras_1 »

Dla pracownika XXX godziny podstawowe równe lub mniejsze od 8 to: 5+7+8+8=28 a dla reszty czyli 10 argumentów po 8 to daje 80. 80+28 daje 108, błąd jest taki że uw i ch traktuje jako dni z nadgodzinami. I podobnie dla nadgodziny.
Załączniki
Przykład - lista godzin1.xls
(9 KiB) Pobrany 259 razy
OpenOffice.org 4.1.3 , Windows 10
croven